Matthew Willcox

Founding Partner, The Business of Choice

🇵🇱

Matthew Willcox prowadzi badania behawioralne i doradztwo w zakresie architektury wyboru. Jest jednym z pionierów stosowania behawioralnych spostrzeżeń w marketingu i założył w 2009 roku Instytut Podejmowania Decyzji jako pomost między marketerami a naukowcami badającymi ludzkie zachowania. Matthew ma ponad 25-letnie doświadczenie w budowaniu strategii marki w Europie, Azji i Ameryce Północnej i pomógł organizacjom takim jak Levi Strauss and Co., Electronic Arts, Unilever, Nestlé, Shell i GlaxoSmithKline w wyborze ich produktów, a tym samym wygrał osiem nagród Effie. Był również ekspertem ds. zmiany zachowań w programach antynikotynowych Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków, dla firm zdrowotnych oraz dla organizacji rozwojowych zajmujących się problemami w obszarze zdrowia seksualnego i reprodukcyjnego.

🇺🇸 

Matthew Willcox runs behavioral science insights and choice architecture consultancy. He is one of the pioneers of the application of behavioral insights to marketing and founded The Institute of Decision Making in 2009 as a bridge between marketers and scientists who study human behaviour. Matthew has over 25 years brand strategy experience in Europe, Asia and North America, and has helped organizations such as Levi Strauss and Co., Electronic Arts, Unilever, Nestlé, Shell and GlaxoSmithKline get their products chosen, and in the process, has won eight Effie Awards. He has also acted as an expert on behavior change for the US Food and Drug Administration anti-smoking programs, for consumer, B2B and healthcare companies, and for development organizations tackling stubborn problems in the area of sexual and reproductive health.

14:30 - 15:15

INNOWACJE W CZASACH KRYZYSU DZIEŃ 1

Look at innovation through a Behavioural LENS

Prelekcja w języku --> 🇺🇸 

14:30 - 15:15

INNOVATION IN TIMES OF CRISIS Day 1

Look at innovation through a Behavioural LENS

WORKSHOP

 

Lecture in language —> 🇺🇸