Matthew Willcox

Founding Partner, The Business of Choice

馃嚨馃嚤

Matthew Willcox prowadzi badania behawioralne i doradztwo w zakresie architektury wyboru. Jest jednym z pionier贸w stosowania behawioralnych spostrze偶e艅 w marketingu i za艂o偶y艂 w 2009 roku Instytut Podejmowania Decyzji jako pomost mi臋dzy marketerami a naukowcami badaj膮cymi ludzkie zachowania. Matthew ma ponad 25-letnie do艣wiadczenie w budowaniu strategii marki w Europie, Azji i Ameryce P贸艂nocnej i pom贸g艂 organizacjom takim jak Levi Strauss and Co., Electronic Arts, Unilever, Nestl茅, Shell i GlaxoSmithKline w wyborze ich produkt贸w, a tym samym wygra艂 osiem nagr贸d Effie. By艂 r贸wnie偶 ekspertem ds. zmiany zachowa艅 w programach antynikotynowych Ameryka艅skiej Agencji ds. 呕ywno艣ci i Lek贸w, dla firm zdrowotnych oraz dla organizacji rozwojowych zajmuj膮cych si臋 problemami w obszarze zdrowia seksualnego i reprodukcyjnego.

馃嚭馃嚫

Matthew Willcox runs behavioral science insights and choice architecture consultancy. He is one of the pioneers of the application of behavioral insights to marketing and founded The Institute of Decision Making in 2009 as a bridge between marketers and scientists who study human behaviour. Matthew has over 25 years brand strategy experience in Europe, Asia and North America, and has helped organizations such as Levi Strauss and Co., Electronic Arts, Unilever, Nestl茅, Shell and GlaxoSmithKline get their products chosen, and in the process, has won eight Effie Awards. He has also acted as an expert on behavior change for the US Food and Drug Administration anti-smoking programs, for consumer, B2B and healthcare companies, and for development organizations tackling stubborn problems in the area of sexual and reproductive health.

14:30 - 15:15

INNOWACJE W CZASACH KRYZYSU DZIE艃 1

Look at innovation through a Behavioural LENS

Prelekcja w j臋zyku --> 馃嚭馃嚫 

14:30 - 15:15

INNOVATION IN TIMES OF CRISIS Day 1

Look at innovation through a Behavioural LENS

WORKSHOP

 

Lecture in language 鈥>聽馃嚭馃嚫